Musel Kızlar öksürünce hapşırınca felan karnımın alt bölgesinde yanlarında acı oluyo bıçak saplanması gibi ama aşırı acı veriyo bana normalmi bu 16 haftalığım
yokusbebek Musel Normal bence. Benim de hapşurunca, öksürünce oluyordu. Doktorum magnezyum verdi. Olmuyor artık.
Musel Fatmaacylnn defalarca başıma geldi çok acı verici ama korkuyoda insan neyle alakalı acaba doktorumada sürekli sormayı unutuyorum
Fatmaacylnn Musel bende hiç sormadım normaldir diye ama kasıldığı için oluyordur diye düşündüm unutmazsam gittiğimde sorayım yinede doktora💕
DryStr @Musel merhaba 12 +4 haftalık gebeyim bende de aynı durumdayım ben çok hapşırıyorum o zaman canım çok acıyor ama sonra zaten geçiyor bence hapşırıkken istemsiz kasıldığımız için oluyor düşünüyorum 🌸
mucizemgelsin61 Aa bu soruyu bende soracaktım aslında🤣🤣 banada oluyor hapşurunca özellikle bıçak saplanıyor sanki karnımın altına ama o esnada sonra hemen geçiyor
Musel Fatmaacylnn ben yarın gidicem perinatolojiye gidiyorum ben sorup hepinizi aydınlatıcam kızlar😘😂
DryStr @Musel benim de ilk Gebelimde böyle bir şey olmadı daha doğrusu ben hiç bu kadar hapşırmamıştım şu an ikinciye gibiyim bunda çok hapşırıyorum normal olduğunu düşünüyorum tabi ben de doktoruma gittiğimde soracağım