Herkese merhaba kızlar 19+6 haftalığım inanılmaz şekilde kasık ağrısı ve bel ağrısı yaşıyorum 3-4 gündür halsizlik de var sıcaklarlamı alakalıdır bu halsızlığim bilmiyorum idrar tahlili yapıldı enfeksiyondan şüphelenilip sadece iki değer referans dışı
YASSI EPİDEL=16 (0-4)
SG = 1032 (1005-1025)
Bu şekilde doktorum kum döküyor olabilirsin dedi bende biraz paniğim halsiz olmam korkutuyor bilgisi olan var mı bu konuyla ilgili