Ysmcrs bende de aynı seyler vardı doktorum o gün sezeryan kararı aldı ben tabi başladım ağlamaya beni oyle korkutmuslardi ki yok kesilcen yok sırtında ağrı kalacak işte izin olacak işte kalkıp dogrulamayacaksin, ilk ayağa kalmak vs ağlaya ağlaya gözlerim şişti ve söylediklerinin hiç hiç birini o kadar zorlu yaşamadım illaki ağrı oluyo sizi oluyor normal doğusunda da öncesinde yasuyorsun belki sonrasında da bunun kaçarı yok ama ben o kadar rahat atlattım ki çok şükür gercekt3n söylenenlerin hiç birine Kulak asmayın benim canım da çok tatlıdır igne yaptıramam düşünün😅😅 iyi olacağına inanın ve ameliyattan donra bol bol yürüyün kendinizi yormadan çok çabuk geçecektir beslenmenixe ekstra özen gösterin, havalar zaten sıcak üşütmeyin kendinizi Sıcak türün ara ara terletin ve minise kavusacaginiz için mutlu olun. İlk günler oturup jalkarken sizlama olacak edecek ama en en fazla 5 gün 1 hafta oda dayanilamayacak bi zey değil regl olur gibi düşünün