uykusuz1parol merhaba ben 1 sene önce öğrenmiştim kalbimde delik olduğunu çok stresli ve yorucu bir dönem geçirmiştim çocuk iş ev döngüsünde çarpıntım nüksetmişti kardiyolojiye gidince öğrendim. Bendeki 7 mm, ti testi falan yapıldı ve deliği kapatmaya gerek olmadığı söylendi senelik kontrole gidiyorum bir senem dolduğunda 4. Ayıma denk gelmişti holter sonucuma göre doktor hamileliğinde etkisiyle çarpıntıyı ilerleyen zamanlarda daha çok hissedebilceğimi söylemişti buna göre ilaç alıcaktım ama şimdiye kadar çok rahatsız olduğum bir dönem yaşamadım 30. Haftadayım suan. Yer yer nefes darlığı vs oluyo ama hamileliğin etkisi büyük. Kendi doktorum da biliyo asd olduğunu ilk doğumum sezeryan olduğu için bu da aynı şekilde olucak, ilkinde de delik vardı tabi ama ben bilmiyodum bu kez doğuma delik olduğunu bilerek giricem o yüzden kendi kendimi çok strese sokmak istemiyorum sizin benden de küçükmüş zaten belli aralıkta ise delik başka da bir problem yoksa damarlarda vs. müdahale edemiyorlar, hiç stres yapmayın sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏼🌸