pamukannesi25 İlk doğumla arasında 22 ay olucak geç iyileşir diyolar daha sancılı diyolar doğru mu sizin nasıl geçti
huysuz__ pamukannesi25 2 sezeryan arası 13 aydı benim, kesinlikle ikincisi ağrı konusunda daha kolay geçti. İlkinde de çabuk toparlamıştım ama 2.si çok daha iyiydi.