Görmüşsünüzdür belki açtığım başlıklardan. Sürekli ağrım oluyordu bel sırt kasık. Pazar günü gittiğimde doktor çocuğun doğum pozisyonunu aldığını ve 1 cm açıklığım olduğunu gördü, nst de hâlâ sancım yoktu ama çok ağrım vardı bebeğin başı vajinama öyle baskı yapıyordu ki ağlamaktan konuşamıyordum. 2 gün yatış verdi hastanede bugün çıktım. Doğum durduruldu, asıl doktorum şehir dışında olduğundan başka dr ilgilendi o gelene kadar. O da yarın burada olacak. Demem o ki böyle şikayetleriniz varsa gidin hemen. Dr doğsa bile erken doğum olmaz zaten 35 haftalıksın, doğumu durduramazsak alırız dedi. Riske atmayın.
Bir diğer sorum, açılması olup, durdurulduktan kaç hafta sonra doğumunuz oldu? Herkes çok durmaz bekletmez seni diyor. Bebişin kilosu en son 3 kg bu arada. Dr ayrıca bunun erken doğum olmadığını da belirtti 🤷🏻♀️, ben çok paniğim çok stresliyim, aynı durumu yaşayan var mı aydınlatır mısınız beni