Ikinci dogumum olacak insallah spinal sezaryen ilk dogumumu yaptiran doktorda olacak yine.Ilk dogumdan sonra ameliyat yerim hic agrimadi eli hafif bir doktor ama bana anestezi omuz ve boyun agrisi yapti şiddetli bir sekilde hatta ben o agriyla ameliyatta kaburgam mi kırıldi da agrisi omzuma boynuma vuruyor bile demistim öyle berbat bir agriydi 5 gün hic yatamadim oturarak uyudum saga sola ceviremedim dogum sancisi cektim resmen omzumdan.Bu dogumda da olacak diye aklim cikiyor sekersiz kahve bitter cikolata tüketmistim yine de olmustu basina gelen sunu sunu yap iyi gelir diyen var mi sezaryenden degil omuz agrisindan korkuyorum aklima geldikce bile soguk soguk terliyorum eger olursa da bir cözümü var mi o zaman pandemiydi hemsireler bile cok odada durmamaya calisiyorlardi söyle yap boyle yap iyi gelir diye omuz agrisi icin pek bir sey dememislerdi serum da ise yaramamisti eger bi cözümü varsa bildiginiz tavsiyelerinizi bekliyorum