Hanımlar ilk doğumum olacağı için bilmiyorum da bir şey soracağım. Biz doğumu yaptıktan sonra bebeği hemen bize vermiyor hazırlıyorlar ya, o işlem nerde oluyor bebek bize ne zaman getiriliyor hemen verecekler mi?? Ailemiz doğumdan sonra hazırlanırken görecekler mi? Bir de her hastane eşimizin ameliyata girmesine müsaade ediyor mu?