97-Mucize o kadar normal ki ben kayinvalidemlerle yaşıyorum eşim askerdeydi yarın geliyor ama çokta kötü sayilmazlar iyi kötü anlaşıyoruz bir şekilde eşim sağolsun en büyük destekçim o olmasa napardim hiç bilmiyorum üç kişi olduğumuzu çok net hissediyorum karnımda kıpır kıpır bisiy var o kadar güzel ki anlatamam tekmeliyor hickiriyor herşeyi çok güzel