Alyak1 bana da 38+4’de verdi hatta ben sordum daha erken tarih olmaz mı siye bebek için sağlıklı olmaz dedi , anne karnındaki bir gün dünyadaki 100 güne bedel derler 37’de solunum dengesini tamamlamamış oluyor isterseniz siz 38’den sonra bir tarih istediğinizi söyleyin