Leylaaaaa Kızlar erken doğum yaptım, elimde oksapar 0.6 lik kaldı 10 kutu kadar, ihtiyacı olan varsa iletişime geçelim de vereyim
Leylaaaaa Aysegul0000 rapor vardı ya o sebeple ben 10 ya da 15 kutu yazdiriyordum. Rapordaki teşhisle alakalı sanırım
Elcin-Meryem Leylaaaaa leyla hanim ben size ozelden yazdim ama galiba gormediniz rica etsem ozele bakarmisiniz?
Elcin-Meryem Leylaaaaa size ozele yazdim galiba gormediniz ben tum kargoyu karsilarim bana yollarmisiniz?yuksek pihtilasma+riskli hamilelikten evde yatiyorum raporun fln da yok bana gonderirseniz sevaba girersiniz💙
Elcin-Meryem Elcin-Meryem leyla hanimmm lutfen girince bana ulasa bilirmisiniz?ozele yazdim numarananizi yada instanizi verseniz sik konusa bilecegim bir yer olursa igneleri almak istiyorum🌸 @Leylaaaaa