Arvenmomm Kızlar kızım 15 aylık ve ben hamileyim . Bugün kan verdim beta değerim 840 .. kızım çok hareketli gurbetteyim destek olacak kimsem yok ikinciye bakarken , Napıcam nasıl altından kalkıcam .
Bir_tirtilannesii Arvenmomm sakin ol öncellikle. Hayırlısı böyleymiş. Benimde bir kızım var 14 aylık ve bende 15 haftalık hamileyim 🌸 Yaşadığım şehirde sadece kayınvalidem var kendi ailemle aramda 8 saat var. Kızımı tek başıma büyüttüm. Hamile olduğumu öğrenince çok ağladım istemiyorum vs kızım küçük dedim. Nasıl bakicam vs dedim. Ama şuan iyi ki hamileyim diye düşünüyorum. Bebeğin şuan 4-5 haftalık olsa bebiş doğana kadar kızın 2 yaşında olacak🐥 O zamana kadar biraz daha laftan anlar aklı erer sana bile yardımcı olur 🙏🏻 İlk zamanlar illaki zor olur haliyle ama rabbim sabrını verir inşallah ✨ Hamile kaldığımı öğrendim 2-3 gün kendime gelemedim. Sonra Instagram da bir söz okudum. Şöyle diyordu; Karnınızdaki bebek sizin 2. Veya 3. Bebeğiniz olabilir. Ama o bebeğin ilk annesi sizsiniz 🥺💗 O kadar etkilendim ki bundan sonra kendime dedim ki yiyecek ekmeği varmış. Bide ben ilk bebeğimi 38. Haftada karnım da kaybettim 2 sene sonra kızım doğdu ve rabbim şimdi ben istemeden mucize bir şekilde bir bebek daha gönderdi. Çook şükür bin şükür. O yüzden rabbim bir minik göndermiş sana hisseder bebeğin de üzülme o yüzden 🥰 Birlikte büyüyecekler birbirilerine arkadaş olacaklar. Eşin yardımcı olur yeri geldiği zaman ✨
TKumsall Arvenmomm benimde 10 aylik oğlum var yakın çevremde kimse yok eşimin annesiyle birlikte kalıyoruz eşim uzakta çalışıyor ve annesi yardımcı olacagi yerde üzerime iş yıkıp duruyor eltimin çocuğuna bakıyor hafta içleri akşama kadar hamileyim koku hassasiyetim ve ağrım var yemek yapmaya bile yardımcı olmuyor her geldiğinde ölüyorum çok kötüyüm diyip duruyor dün cocugu bi dışarı çıkaralım dedim sadece yarım saat durdu evin altındaki parka indirdik onda da çocuk parkına bile değil yemin ederim kimsenin kimseye faydası yok ilkine nasıl baktıysan bakarsın valla ben kendim içinde bu şekilde diyorum ilkine nasıl baktiysam burada bakarım öyle yada böyle tek sorun sezaryen olmuştum Buda sezaryen olacak doğumdan sonrasi nasıl olacak diye düşünüyorum
Arvenmomm Bir_tirtilannesii sizzz mükemmelsinizzzz , beni o kadar ferahlattınız ki Rabbimde hayatınız boyunca sizi feraha erdirsin cooook teşekkür ederim. Okuduğunuz ve benimle paylaştığınız yazı içime dokundu cokkk teşekkür ederim sağlıkla kalın 🌸
Bir_tirtilannesii Arvenmomm oyyy 🥲🥲 ben teşekkür ederim asıl 💐🥰 Sende mükemmelsin ve mükemmel bir annesinn bunu hiç zaman unutma. Çocuk büyütmek Zor bir durum ama sonucu o kadar güzel ki onun bir gülüşüne tüm yorgunluğun gidiyor. Hele bide iki kardeş birlikte gülüp oynayınca eminim herşey uçup gidecek inşallah 🌸 Sağlıkla gelsin minik bebiş. Amiinn rabbim hepimizin kalbine ferahlık versin canımm🙏🏻🤍