Bayanlar merak ettiğim bişey var yanlış anlamayın ama orası hastane gibi değil tıp merkezi gibi 2 gebeliğimde de sadece oraya kan tahlilleri uygun olduğu için gittim 1 defa da Özer bey bulantım için serum taktırdı serumu doğum servisinde taktılar odalar küçük hastane pis yoğun bakımı yok karşı odadaki yabancılar çekirdek yiyip bağıra bağıra konuşuyordu bu şartlarda nasıl rahat edeceksiniz