gktgmom Merhaba kızlar bugün 35. Haftama girdim doktor kontrolüm vardı bebeğimin kilosu düşükmüş 2200 dedi doktor 2400 olmalıymış üzüldüm çok kafama takıldı bebeğimin kilo alması için neler yapmalıyım sizin bu haftada bebeğinizin kilosu kaçtı ? bebeğim doğuma kadar kilo alır mı 😢
hilal_wq4 gktgmom tabi kilo alır üzülme kefir iç gece yatmadan önce sade olsun veya süt iç gün içinde kabak çekirdeği çitle sabah haşlanmış yumurta ye ben 35.haftada yanlış hayirlmiyrsm 2750 flndi
Gizem9688 gktgmom muz kaşar ceviz kefir yiyin. Sekeriniz yoksa bol meyve yiyin 1-2 porsiyon günde. Protein ağırlıklı beslenmeye dikkat edin. Muhallebi önermişti saglik ocagi hemsiresi evde kendi yaptığın muhallebiyi. Onun disinda nesquikli süt, cicibebe falan da söyleyenler olacaktir ama onlari zararli buluyorum. Cicibebe falan yine caniniz cekerse 2 3 tane yersiniz ama bebege kilo aldirmak icin onlara yüklenmemenizi tavsiye ederim. Sık sık yiyin, saglikli beslenin. Alacaktir kilo.
Busraapaydn01_ gktgmom 35+6 de 3 kg idi ben düzenli olarak tam yağlı kaşar peyniri kefir muz badem fındık ve nesquik içiyorum
bebeklerimveben_ gktgmom kızım 2.640 oğlum 2315 doğdu bu kadar kafana takma şuan maşAllahları var sağlıklı olması daha önemli 5 kilo doğup küveze giren bebekler var
sadakatbahcesi Merhabalar 🌷 Üzülmeyin,beslenmenize daha da dikkat edin. Özellikle ceviz,muz,avokado,süt ve ürünleri tüketmeye gayret edin 😌 bunlar bebeğe kilo aldırıyor diye biliyorum. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
gktgmom sadakatbahcesi amin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻 dikkat ediyordum normalde yine yemeye devam edeceğim umarım kilo alır bebeğim
gktgmom hilal_wq4 sizin kilosu iyiymiş söylediklerinizden yiyordum ama tabiki her zaman tüketmiyordum bundan sonra her gün yemeye gayret göstereceğim inşallah kilo alır bebeğim doğuma az kaldı çünkü
Edaguzel Benim de 35 hafta bugün kontrole gittim 2350 idi gayet normal dedi sizde üzülmeyin bence daha vakit var şimdi kilo alır bence
gktgmom Gizem9688 şekerim yok şükürler olsun ki evet meyveyi sık tüketmem lazım sanırım nesquikli sütü bende duydum ama sağlıksız olduğunu düşünüyorum cicibebeyi deneyeceğim inşallah alır bebeğim kilo
dan gktgmom size doğum haftası için tarih vs verdi mi acaba veya şöyle olursa böyle yaparız gibi bir tablo çizdi mi ?
Kaderozy Busraapaydn01_ ben nerdeyse beslenmeme hiç dikkat edemiyorum ama o haftada benim oğlumda 3020 grdi biraz genetiklede alakali
gktgmom bebeklerimveben_ ya öyle mi Allah bağışlasın 🙏🏻 ilk gebeliğim doktor az deyince stres oldum haklısınız aslında sağlıklı olması daha iyi
bebeklerimveben_ gktgmom evet ben de senin gibi üzülüyordum ama anlamsız doğduğun da o kadar hızlı büyüyüp kilo alıp serpiliyor ki
Havvanur42 gktgmom bence sizinki de çok düşük değil canınızı sıkmayın 🥰 normal doğumun kolay olması için bebeğin çok kilolu olmaması lazım zaten :) bende biraz az yemeyi düşünüyorum doğuma kadar 3500u geçmesin diye 😄 bence relax takılın gayet iyi kilosuuu🥰 ben extra birsey yemiyorum doğrusu meyve yiyorum bol bol
gktgmom Havvanur42 ay çok sağolun motiveniz için çok duygusalım bu konudan dolayı 🥹 inşallah benim bebişte kilo alır normal doğuma göre ilerliyoruz şu an kilosu çok olunca zor oluyormuş bende öyle duydum hayırlısıyla gelsinler inşallah maşallah sizin bebişinizede 🙏🏻
gktgmom glycnkrt 35. Haftada mı doğum yaptınız nasıl bebeğiniz iyi mi Rabbim evladınızı size bağışlasın 🙏🏻
urasmommy gktgmom gece yatmadan hemen önce muz süt duymuştım benimde bi ara kilo alması durmuştu , sıkma canını sen bazen duraksamaya giriyor bence
gktgmom urasmommy öyle yapacağım bol bol muz yiyip süt içmeyi kabak çekirdeği yemeyi düşünüyorum bir de çikolatalı sütle cicibebe kilo aldırıyor diyorlar onlarıda deneyeceğim
Nefisezynp urasmommy sonra düzeldi mi bizimde bu hafta kilo almamıs doktor kan akışı falanda normal dedi ama insan takıyor işte 35/4 de 2700 kilo bizimde