Nbnbn Maalesef sezaryen yapacaklarını sanmıyorum, ancak acil durumlarda yapılıyor, mesela benim kızım baş gelişti ama kanalda değildi, 15 saat sancı çektim açılmam da vardı, doktor riske atamam sezaryen olurmusun dedi olurum dedim mecbur oldum. Sezaryen en son düşünüyorlar canım, elinden geleni yapıyorlar yani.