Kardelen120o 32 haftalıkken aldığım çalışamaz raporunu muhasebecim tarafından sistemden onayladı 5 hafta için de ise doğum yaptım kalan 3 haftam ile doğum sonrası 8 haftam içinde hastaneden verilen doğum raporu ile beraber yine muhasebecim tarafından sistemden onaylandı mutlaka muhasebeci ile konuşun