Egeliiii Ay bekleyin gününüz geçsin diyorum ama ben hemen hastaneye gittim kan verdim 28 çıktı dün yine kan verdim sonucu da çıkmadı sabaha kadar kaç tane kabus gördüm hatırlamıyorum bile. Beklemek çok zor testi görünce evet ama böyle de çok zor 😂Keşke bekleseydim de değer daha yüksekten öğrenseydim