Melisaaltnblk asli_hmz bende 38. Haftamdayım cuma doğum var antibiyotik verdi doktor salgından sanırım crp değerim yüksek çıktı 🥹
Ftmhsyn92 asli_hmz bende ishal olmuşum gece gaz sancısından kıvrandım durdum,şimdi çok halsizim,acaba doktora gitsek ilaç verirler mi
Naciyeaydin Bende 35+1 bir haftadır mide bulantısı ve hafif ishal var havaların sıcaklığından kaynaklı zannediyorum beslenme düzenim gitti bir şey yiyemiyorum