Herkese merhabalar, normalde hap yutmakta çok zorlanan biriyim şu an da gebeliğimin 9. Haftasındayım ve bulantılarım oluyor. Doktorun verdiği multivitamini içerken çok zorlanıyorum ve artık içemiyorum. Benim gibi olanlar var mı nasıl bir yöntem izliyorsunuz?
Doktorum dil altı olarak verdi onu da kullanamıyorum hapın ağzımda bekletme olayı midemi bulandırıyor.
Bir dahaki görüşmemde tekrar doktora soracağım acaba bu damlalar spreylerden kullanan oluyor mu vitamin desteği amaçlı?