Nur1999 Varmı aranızda şekerle savaşırken arada dondurma kaçıran canım çekti 1 topçukk yesem diyorum ama ya şekerim çok çıkarsada diyorum
Ozlemmkk Nur1999 bende de gebelik şekeri çıktı, 1 haftalık tokluk ölçümlerim 110 civarında çıkınca diyetisyenim haftada iki gün bir top dondurma yiyebilirsin demişti ama dediğim gibi ölçümlerim 140 altında idi hep
Hayallerim23 Ben yedim iki üç kere Maraş bir top çok oynatmıyor şekeri ara öğün niyetine yiyebilirsiniz bişey olmaz bence o kadarcıktan