Herkese merhaba 🌸 9 aylık bebeğim var üst dişlerini patlattı bir tanesini patlatti bir tanesini daha patlatıyor ama aşırı derecede huysuz yemek yemiyor ve devamlı ağlıyor tetagilde kullanıyorum, kehribar kolyeside var ama neden bu kadar zorlandı bilmiyorum bizim gibi böyle ağır şekilde çıkaran varmı? Bazen ağlama krizine giriyor o derece 🥺