Bugün 75 gr şeker yüklemesi yaptırdım 2 kere 1 er saat arayla kan aldılar. Glikoz şurubunu içmeden önce açlık şekerim 91 çıktı. Glikoz şurubunu içtikten sonra ki 1. Saate 174 , 2. Saatte ise 152 çıktı doktorum mutlaka dahiliye bölümüne gitmen gerekiyor dedi. Sanırım gebelik şekerim var bunu kabullenmem lazım. Şimdi beni neler bekliyor bilenler varsa cevap verebilir mi?