29+2 deyim. Üniversite döneminde yaklaşık bi 10 yıl önce vertigo olmuştum. Sonrasında ara ara dönmeler olur ama kısa geçiyordu hemen betaserc içiyordum. Dün gece yavaş kalkmama rağmen yine başım döndü. Yatarken kalkarken başım dönüyor. Doktor serum verdi sonra betaserc yazdı. Ama kullanmaya korkuyorum 😞 Bazı kişilere hamilesin kullanılmaz diyorlarmış. Benim doktorum verdi ama bilmiyorum ki of. Bebek zaten iki hafta geriden geliyor kilosu. Etkiler mi diye içim içimi yiyor :(