Caglaaa37 Kızlar iki gündür başım aşrıyo geçmedi dün parol içtim bugun içmek istemiyorum 14 haftalık bebişim ne yapabilirim ya da bu haftada normal mi
babyiscoming_ Caglaaa37 ay bende aynıyım 3-4 gündür geçmiyor bugün öğlen son parol içtim bir tane ama fayda etmedi napıcam bilmiyorum inşallah bir an önce geçer ya 11 haftalığız
Nur7o Benimde feci şekilde ağrıyor iki gündür geçmek bilmedi birşey olur diye parol da atmıyorum migren taşı var aktarda dolapta bekletip masajla şakaklarina sürebilirsin