Cisemdnc Kaç haftalık hamilesiniz? İlk aylarda bende öyleydim eşimden koku geliyordu tiksiniyordum sonra şükür geçti. Sonraki aylarda daha iyiydim ama yine de dediğiniz gibi işte kahvaltı da avakado yiyorum, bilmem kaç dilim peynir yiyorum diyen annelerimiz gibi olamadım. Kendimi aç bırakmamaya çalıştım, havalar ısındı sadece sıvı ve meyve yemeğe başladım derken 39+5 oldum ben 4 kilo aldım bebeğim 3500 kilo doktorumuz her şeyin normal olduğunu söyledi bende artık takmıyorum. Bol su ve meyve, salata yiyorum sürekli, kuruyemiş tüketiyorum bakalım 😊😊