Merhaba kizlar, size birsey sormak istiyorum. 2 gundur regl agrilarim var karnimin alt hisselerinde azalip coğaliyo. İlk gun regl olursun ya boyle sacma agri olur aynen oyle. Bugun sabahtan beride karnimin sol tarafinda garip bir sanci var. Gobek hizamdan sol tarafta. Hic gecmiyo, hareket edince daha fazla aciyor. Nasil tarif etsem bilmiyorum, sanci ama sizliyor gibi garip. 35+5 haftadayim doktorla konustum igne yazdi yap yarim saate gecmesi lazim. Ben merak ediyorum boyle agrisi olan oldumu? dogum sancisi mi bu? cunki hic boyle duymadim ben dogum sancisini.