Kızlar makasla şortumun iplerini kesiyodum. Oğlum birden koluma çarpınca göbeğime battı iğne ucu kadar kanadı. Hemen batikon falan sürdüm. 2020de aralık ayında doğum yaptım. İki doz tetanoz aşım var. 3.yü olacaktım 20. Haftada. Şuan 14+1 im. Acile gidicem ama oğlumu bırakıcak yer yok. Acaba bi sıkıntı olur mu ? Sağlık ocağına gitsem bilgi verirler mi?