Booksandcats Yasal olarak sık kullanılan isim ikinci isim oluyor diye biliyorum hangisini daha çok kullanacaksanız bence o ikinci isim olmalı 😊
Booksandcats Nazgrr ben de bilmiyordum yeni öğrendim eşim söyleyince araştırdım 2. İsim kullanılıyormuş 😊