Leylaaa_46 Uygulamada kalan gün sayısı 101 diyor 40 haftayı tamamladığı için Sezaryen olacağım 15 gün öncesinden alıyorlar gün sayım 86 kalmış oluyor .
Bestedalgc Leylaaa_46 valla benim normal doğum 21 eylül ama doktorum sezeryan tarihini 18 Eylül’e verdi her doktor çok erken almıyor bebek erken gelmez ise bekleyen de var bizim gibi
perihankrkya Leylaaa_46 ilk gebelikte 39 a kadar bekleten de var cnm ama ikinci gebelikse 38de aliyolar bende ikinciye gebeyim 29+3um 60günüm var ☺️
Mery6619 Leylaaa_46 her dr aynı tarihte almıyor 40haftaya yakın gün verenler bile var. Benimde 3.gebeligim erken doğum riskim var bi aksilik olmazsa 37.haftadan sonra alırız dedi
yokusbebek Leylaaa_46 Biz aldikta 39+0′a verdi. Yani her zaman 15 gün once olmuyor. O yüzden sordum aldınız mı diye 🌸
Defnezumramom Leylaaa_46 banada doktorum aynısını dedi sistemde 24 şubat ama sen sezeryansın 10 gün öncesinden say demişti 14 şubata denk geliyor 10 gün olarak hesaplayın o yüzden çünkü genel duruma göre 38+3ten başlıyorlar almaya
Fatma_ecem4 Leylaaa_46 normale Eylül’ün ilk haftası demişti üçüncü dogumum sezaryen altı sene olunca normal yapabiliriz demişti doktorum sonra riske atmayalım dedik 15 ağustosta gün aldık son dokuz günüm kaldı 🥳🥳🥳