Merhabalar ilk cocugum 3.5 yasında sımdı 14 haftalık 2.ye hamileyim perinatoloji doktoru tetenoz ilkinde olduğum için 2. Cide gerek yok dedı bugune kadın dogum da randevum vardı doktora sordum yaptır diyor biz bütün aşıları öneriyoruz dedı sımdı yaptırmalımıyım yaptırmalımıyım acaba saglık ocagıda bana bırakıyor