Asena_ bende cnm gidiyorum aylın hnm a hamileligim başından beredir şuan 29+2 olduk 2 ci ayda bizde sorduk 3750 demisti ozamanlar şimdi tabiki değişmiştir ozamanlar demisti zaten yeni yıldan sonra fiyat değişecek diye sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin hepimize 🙇♀️