Semra03 seninki doğuma yakın çok normal ben bugün 31 haftalık olduk hareketlerini aşağıda hissediyordum bugün kontrolde bebeğimin doğum kanalında olduğunu öğrendim bir aksilik olursa sezeryan ile alınabileceğini söyledi doktorum ilkikm normal olmasına rağmen