Ahsennk benim ekim ortası olacak kısmetse ben çok abartmamaya çalıştım ve büyüdükçe almayı planlıyorum çünkü bebek zayıf mı olacak kilolu mu olacak belli değil boşuna önden alıpta elimde kalsın istemedim. 6-7 tane zıbını var birkaç tane tulumu, hastane çıkışı setinde de var zaten şimdi sadece zıbın üstüne giydirebileceğim alt üst takım almayı düşünüyorum birkaç tane sonrasında da ihtiyaç durumuna göre takviye yaparım kısmetse 🙏🏼