Meral0147 Kızlar 16 haftalığım hastaneye gittim 14 haftalık gözüktü şimdiye kadar 3 4 gün gerideydi böyle geriye neden düşmüş olabilir ben fazla iyi beslenmiyorum acaba ondan mı bilmiyorum bilgisi olan var mı
bsrakkaya0 Bende adet tarihime bakarak 16 haftalıgım ama benim başından beri 2 hafta geriden geliyor geç döllenme diyorlardı 1 ay içinde yine bakalım gelişiminde bi yavaşlama olucak mı dediler