Turannnurr01 canım bazısının ki hemen sütü gelse de çoğunluk sezeryanda gelmiyo geç geliyor yani, illa o an anestezi nin etkisi stres falan derken yavaş oluyor yani bu süreç birde ilk gebeliğinse meme ucun yoksa bebek zor tutuyor mecburen mama veriyorsun sarılık olmasın diye, bende pompa vardı ama ilk süt zaten pompa ile sağmayın çok az olduğu için hortumun da falan kalıyor araya gidiyor o kıymetli ilk süt, ben enjektörle çeke çeke damla damla topladım hep ilk duştan sonra elimle sağdım damlaya damlaya biriktirdim birde sıcak su torbaları koydım göğsüme kanallar açılsın diye, şuan açıldı şuan sağmak daha mantıklı yani bir hafta ön gün sonra falan bebek iyi emmeye başlayınca sağmak mantıklı