Evhamlikurabiyeanne Sezaryen olunca dikisleriniz gec mi kaynadi ekstra sorunla karsilastiniz mi dogum yapinca ?
Kontes001 Evhamlikurabiyeanne evde hiç ölçmedim hastanede iki gün ölçtüler düşmüştü doktor da bişey demedi
Evhamlikurabiyeanne Kontes001 anladim tesekkür ederim ben insülin de kullaniyorum belki de ondan ölc dedi bana