ozenmrve36 Kızlar 27 haftalık serklajlı gebeyim en başından beri progestan kullanıyorum vajinal yoldan. Sonrasında geri geliyor ya rengi sarımsı oluyor merak ettiğim sizde de böyle mi yoksa enfeksiyon belirtisi olabilir mi
Civciv53 ozenmrve36 benimki krem renkte sarı değil canım bu arada bende serklajlıyım. Yani ilaç ne renkse o renk krem gibi geliyor benden
Hilalyrdkl ozenmrve36 kalçanın altına yastık alarak yap biraz bekle hemen kalkma canım . Daha sonrasın da biraz geri akmasın da bir sakınca olmuyor .
ozenmrve36 Civciv53 kremrengiydi sanki bugün sarıya yakın geldi gözüme danışayım dedim. neyse takip edeyim bi
Civciv53 ozenmrve36 o zaten aktıktan sonra belli bir süre gelmiyor birşey bende yine takip et sarıya çalarsa doktoruna haber eder kontrole gidersin canım
Civciv53 ozenmrve36 ah ucunda bekliyorum bende bugün düzenli sancım çıktı nst de 10mm düştü rahim ağzı uzunluğum perşembe tekrar nst ye giricem duruma göre cuma doğuma alabilir doktorum çok heycanlıyım 🥹
Civciv53 ozenmrve36 amin cümlemize canım 🤲🏻 İnşallah görüceksin içini ferah tut 🤲🏻 Allahım herkese sağlıkla kolaylıkla doğumlar nasip etsin vakti zamanında 🤲🏻💕