Buketelvr 37 haftlik gebeym belime agri vuruyor göğsümün altındaki karnımda agri var kasiklarim agrimio agri gelip gidip nedr bu
Bulut19 Buketelvr bende 38 haftayim 2 gündür karnım ağrıyor belimden bacağıma agri vuruyor sanırım vücut kendini doğuma hazırlıyor.
Eslam Buketelvr 37 deyiz bizde aynilari oliyor bugun kontrolüm vardi birsey cikmadi dr da sormadim normaldir diye ay birde sabahlari cok zor oluyor ya kasık agrisiyla uyaniyorum yataktan dönüp kalkmak zülm gibi allah hepimize bu dönemi kolay gecirsin saglikla kucagimiza alalim inşallah
themom95 Buketelvr gerçekten doğumun başladığında anlarsin😊 şimdilik sadece vücudun doguma hazırlanıyordur çünkü artık zamanı geldi sayılır
Kubra-Maytalman 36+2 de anı bel ağrısı ve karın ağrısıyla doğum yaptım. Cok sukur suan 2.5 aylığız. Bebeğiniz kendi gelmek istedigi zaman geliyor merak etmeyin . Sancılarınızi takip edin sadece 🌼 sağlıcakla gelsin bebekleriniz🙏
Buketelvr Kubra-Maytalman amin insllah benim bebegimin kalbinin sol tarafının gelişmemiş ameliyat olcak doğar doğmaz:( bu yüzden doktorum.izindw kalp doktoru 39 da izinden gelecekmiş 39 artı 3 den önce dogurmamaamm lazm ola kj digueursam şehir dışına sevk olck 😞
Kubra-Maytalman Buketelvr her şeyi veren Rabbım, dua edin sadece . Bebeğinize de bol bol sifa diliyorum. Siz de moralinizi yüksek tutun. Bebekler hissediyor çünkü. 🙏♥️