Zehraaunall Merhaba Hanımlar 14 ağustosta sezaryen doğum yapacağım bu hastanede daha önce doğum yapan varmi memnunmusunuz ?
Zehraaunall Zeynepppp34 ben anlaşmalı doktoru ile yapacağım doktorum burhan seker kendi kliniği var burayla anlaşmalı 35 milyar
Niluka Zehraaunall doğum yaptınmı canım nasıl geçti? bende anlaşmalı dr ile prime da yapacağım ameliyat ve sonrası nasıl bilgi verirsen çok sevinirim. sondayı ameliyattan önce mi takıyorlar acıdı mı bunu da merak ettim 🙈