Babyybabyyy Kızlar dün sağlık ocağına gittim doktora decavit verdi. Kan vermedim yani az önce reçete okudum a ve d vitamini fazlalığı varsa bebeğe zarar verir diyor. Şimdi ben neye göre kullanıcam bu ilacı?
yokusbebek Babyybabyyy Bana da tahlil yapmadan vermişti vitamin ilacını doktorum. Vitamini çoğu kisi kullanıyor.
biranne__ Babyybabyyy ilaç zaten dokunursa bunu bedeniniz belli eder değişiklik istersiniz hep tahlil bakmadan yazıyorlar onları çünkü
yokusbebek Babyybabyyy Ama tavsiyem bence kadın doğum doktorunuza da sorun tabi uygun görürse içerisinde omega 3 olan bir vitamin daha iyi olur sanki. Ben doktorumu değiştirip perinatoloğa geçince o decaviti biraktirip omega3te içeren bı vitamin vermişti. Ama onları da genelde devlet karşılamıyor.
Babyybabyyy yokusbebek daha gitmeme 9 gün var. O zamana kadar vitamin içmediğim için sürekli uyku ve halsizlik var. Kendimi iyi hissetmiyorum yani
yokusbebek Babyybabyyy Benimki pregnom max ama bir sürü farklı marka var. Doktorunuz hangisini uygun goruyorsa onu verir.