Selamlar herkese. 37+5 gibi kasilmalarim olmaya başladı yaklaşık 5 gün sürdü sonrasında cumartesi ikindi saatlerinde nisanim geldi doktoruma danıştım ne yapmaliyim hastaneye gel muayene edelim dedi gittim 4santim acilman var bugün doğar dedi agrimda vardı hastaneye gittiğimde ancak düzenli sancım yoktu. Ogün doktorum belli aralıklarla aradı durumumu sordu geleceğinden çok eminlerdi çünkü üçüncü bebegim olduğu için daha hızlı olmasını bekliyorlardı ama olmadı. Pazar günü oldu düzensiz sancilarla geçiyor yine öyle geçti. Pazartesi ikindi saatlerinde artık 5 dkda bir ağrılı kasilmalarim geldi akşam 10 gibi hastaneye gittim 6cm olmuş açılma doktor birkaç saat sürer dedi gece sancidan ateş basması dan yoruldum uyudum sabahta sancıyla alttaki baskıyla uyandım şimdi geliyor heralde derken sancım tamamen kesildi ama kanamam arttı adet kanaması gibi tecrübeli olanlar böyle bir durum yaşayan var mı aranızda? Buarada suni sancı istemiyorum oyüzden kendi sancimi bekliyoruz