Ben 4 aylık yasal izin sonrası hemen işe geri döneceğim. Zaten evden çalışıyorum ve işim yoğun değil, rahatım.
Şimdi 37 haftalık oldum. İş yerim de bana istersen çalışmaya devam et. Daha geç işe dönersin çocukla daha çok vakit geçirirsin dedi. Ben de kabul ettim. Doğurana kadar yani 2-3 hafta daha evden çalışacağım. (Gayriresmi şekilde)
İyi mi yapmışım? Yoksa biraz dinlenme vakti mi bıraksaydım kendime? Hem maddi açıdan iyi olur hem de çocukla daha çok vaktim kalsın istedim.
Çalışan anneler ne diyorsunuz?