Kızlar ben 2,5 senelik evliyim ilk 1,5 sene bebek düşünmedik daha sonra oldu ama düşük yaptım o benim için çok büyük acıydı sonra doktorun dediği süre kadar korundum tekrar denedik ama olmuyor eşim herzaman beni çok teselli ederdi ama geçen gün o da ilk kez çok üzüldüğünü çok istediğini anlattı dertleşti. Bunu yazarken bile gözlerim dolu. Napmalıyım doktor süreçlerine tekrar mı başlamalıyım kan tahlilleri vs yapılmıştı. Burda okuduğumda adetin 3. Günü yapılan testler varmış onları mı yaptırmalıyım biri bana yol göstersin lütfen 🙏