İkili taramam çok yüksek riskli çıkmıştı 1:50 gibi öğrendiğimden beri ağlama nöbetleri vs aşırı korkup üzülmüştüm. Çok şükür fetal dna testim bugün temiz çıktı. Canım anneler, Rabbim kimseye bu süreci yaşatmasın o kadar zordu ki benim için. Allah bekleyen herkese bu güzel haberi aldirsin sizinkilerde temiz çıkar inşallah 🥹