Kızlar nasıl geçecek bu yaklaşık 1 haftadır çekiyorum her peçetede gördükçe korkuyorum. Doktorum eski kan bebek tutunmaya çalıştıkça oluyor dedi dupbaston verdi, istirahatte ediyorum ama tamamen bitmiyor bitiyor başlıyor gibi. Buna çözüm bulan var mı ? Gerçekten strese giriyorum her gördüğümde 🙂↕️