susaMom_ doktor sadece antibiyotik ve kortizon krem veriyor kullandıkça iyileştiğini sanıyorsun ama bırakınca artarak devam ediyor kısır bir döngü haline giriyor doğal yollarla tedavi etmeye çalışın bence ilk doğumdan sonra bende yaşadım 1 yıl kabus gibiydi ağlıyordum artk kasintidan batma ve ağrıdan her gün bir iki diş sarımsak doğrayıp yedim, bol bol kefir içtim, bol su içtim ve çok şükür tamamen kuruyup bitti o şekilde kurtulmuş oldum bir de antibiyotik kullanırsanız mutlaka sonrasında doktora danışıp probiyotik kullanın