Bırakamıyorum gerçekten çok kötüyüm. İlk gebelikte kullandım şükür sorun olmadı ama bırakmayı denedim. Bırakmaya çalıştım gene şuan hamileyim denedim başım ağrıyor nefes alamıyorum konuşamıyorum. KBB gittim bizlik durum yok kendin deneyip bırak dediler. Ama olmuyor herşeyi denedim. Kendime ve bebeğe kötülük ediyor gibi hissediyorum. Şuan kendi çocuğumda küçük bırakmayı denersem uykusuz kalıcam baş ağrısı nefes alamama konuşamama. Onun stresi çocuğumdan çıkacak ilgilenemem 🥹 var mı bir fikriniz nolur yardımcı olunn