ELiya Kızlar merhaba bir kızım var adı ECRİN LİYA şimdi ise ikinci kızıma hamileyim ablasının ismine uyumlu olsun istiyorum. Fikirlerinize açığım. Bir yanım ikinci ismini LİNA koy uyumlu olur diyor diğer yanım kendine has bir ismi olsun diyor. Kararsızım. Eşim de Lina ismine sıcak bakıyor ama yanına koyduğum isimleri pek beğenmedi. Fikirlerinizi bekliyorum 🌸
brnaksyince ELiya lina çok güzel ama o kadar çok kişi de var ki, belli dönem isimleri popüler olunca bi sınıfta 4 5 tane olmaması imkansız 😅 2016 çocukları hep asel , asel olmayan sınıf yok 😅 muhtemelen lina da aynı kategoride olacak 😅
ELiya Ebaki aslında aklımda olan isimler Ceylin Lina, Eflin Lina, Efnan Lina ve birde Aden Lina var ama anlamları farklıymış görünenden o yüzden kararsızım 🤷🏻♀️
ELiya Mervesoku evet iki isim düşünüyoruz ilk kızımın iki ismi olunca buna da iki isim olsun diyorum haksızlık olmasın diye 😇 ilk kızımda birini eşim diğerinide ben koymuştum iki isim olmuştu 🤭 Derin ismi de kuzenimin kızının adı 😇
ELiya brnaksyince evet aslında haklısınız ama niyese Lina ismine takmış durumdayım kızım da Lina diye diye seviyor kardeşini 🤭 sanırım Liya ismine de uyuyor diye Lina ya çok sıcak bakıyorum
brnaksyince ELiya ablası lina dediyse en güzel isim odur☺️ bende LAREN istedim ama nasip olmadı belki siz seversiniz 🙏☺️
ELiya Mekine sağlıcakla kucağınıza alın inşallah prensesinizi 😇 Aslında Eflin Lina ismine çok sıcak bakıyorum hem ablasının adına da uyuyacak ama eşim Eflin ismini pek beğenmedi birde anlamı farklı diyorlar. Maalesef ilk kızımın adına da birkaç anlamı var deniliyor biz Allah’ın hediyesi anlamında koyduk ama kimi ücret olarak diyor Rabbim kalbimizi biliyor ne diye koyduğumuzu biliyor diyoruz o yüzden bunda da aynısını yaşamak istemiyorum o yüzden tereddütlüyüm.
Mekine ELiya amin sizlerde saglicakla kucaginiza alin insallah ismi ne olursa olsun ömürleri bahtları guzel olsun insallah 🥰
aslinci ELiya İpek İlay Umay Güneş Derin Melissa Eva en beğendiklerim ama kızımın adı İnci olacak nasipse 🫶🏼🐣