Kızlar bir sorum olacaktı vücudumda döküntü oluşmuştu ama çok değil bir hafta önce şu an geçti kaşıntım vs yoktu kadın doğum doktorum yine de kan değerlerime bakmak istedi parvovirüs b19 ıgg pozitif ıgm negatif çıkmış. Daha önce geçirmişim ama ne zaman olduğunu bilmiyorum çocukluktadır büyük ihtimalle şu an için yok dedi vücudumda aklıma soru işareti takıldı kendi doktorum hiç bir sıkıntı yok dedi başka doktor perinatoloji ye git yine de dedi başınıza gelen var mı?