Desdem49 https://mutluresim.com/image/0273F525-D85F-4373-B817-7B4DD3425CE1.z8xPGG Bat 7 şimdi test yaptım bu kadar net çıkması normal mı
1Anneadayiiii Desdem49 Maşallah canım hayırlı olsun çok belirgin çıkmış Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah benim için de dua eder misin bende göreyim şöyle koskoca pozitif ❤️😍
Fatmanur12345 Desdem49 ayyy kız baya baya ben buradayım diyor bebiş sağlıkla gelsin tebrik ederim canım😍❤️
Seher_blk Desdem49 normal tabi canım benim ilk hamileligimde adete 5 gün kala tam bu şekilde baya belirgindi çizgi
Desdem49 Seher_blk genelde çok koyu olunca erkek bebek yada ikiz olabilir diyorlar ya sizin bebeğinizin cinsiyeti ne oldu bakalım hurafe ne kadar doğru😄
SM5534 Desdem49 hamilesiniz çizgileriniz baya koyu bu kan değerinde genelde binlerin üstünde çıkıyor hayırlı olsun hamilesiniz 💐 inşalalh güzel sonuçlar alırsınız